İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

General Mobile Vodafone Bayiinden Aldığım Kusurlu Telefon!

GM5 Plus telefonu peşin fiyatına Vodafone bayisinden 20/01/2017 tarihinde satın aldım. Telefonun paketini açtığımda kurulum sonrası yazılımsal problemi olduğu için (Uygulamanın bir tanesinde yazıların yarısı okunmuyordu), ekranda ölü piksel bulunduğu için bayiye 21/01/2017 tarihinde tekrar götürdüm. Yeni bir GM5 Plus verdiler. Telefonu incelerken telefonun yazılımsal sıkıntısı olduğu (Uygulamanın bir tanesinde yazıların yarısı yine okunmuyordu), g sensörü bozuk olduğunu fark ettim oyun oynamada sıkıntı oluşturdu, bu yeni aldığım telefonun bataryası çok az gidiyor ve telefonda konuşurken bu seferde direkt olarak konuşmayı bitirme gibi sorunları var. Bu nedenler ötürü 22/01/2017 tarihinde Vodafone bayisine gittim durumları anlattım. Para iadesi talebinde bulundum ne General Mobile servisi ne de Vodafone para iadesi yapmıyor. Şu an mağdur durumdayım Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget