İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Doğan Öz Kuaför Müşteriye Hakaret.

Bugün saçıma dip boya yapılması için gittim. En başta saçımın sağlıksız ve açma işlemine dayanamayacağını söylemiştim. Öyle bir şey olmayacağına dair söz verdi ve ikna oldum. Sadece boya ile rengini açtığı saçımın yıkandığında lastik gibi ve dipten kopuyor olduğunu fark ettim.Yanıma çağırıp sessiz bir şekilde derdimi anlatmaya çalıştım. Bir anda" sen millete mi duyuruyorsun ben 10 yıllık kuaförüm şizofren misin, sen manyak mısın "diye bağırmaya başladı. Arkasını dönüp giderken bağırdım ne diyorsun sen ne hakla şizofren diyorsun bana dedim. Üstüme yürüdü. Sonradan dilediği özürler hiçbir şekilde o davranışını temizleyemez. Yaktığı saçımın ücretini isteyerek ödedim helal etmiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget