İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pegasus Havayolları Pegasus Plus Üyelik Şifre Blokesi!

Üye girişi yaptığım sırada bir kere üye numaramı girdim ve sistem bana yanlış şifre girdiğimi söyledi. Ben de şifremi unuttum herhalde diyerek şifremi unuttum butonuna bastım. Bana şifre gönderilmesini istedim şifre telefonuma gönderilmedi her şifremi unuttum butonuna bastığımda şifremi yanlış girmişim gibi bana 5 kere yanlış girdiniz bloke oldu hesabınız dendi. Dakikası 1,5 TL gibi uçuk bir fiyatta olan müşteri hizmetlerini aramak istemiyorum. Ücretli müşteri hizmetleri de sanki bizi hiç aramasınlar demek gibi olmuş ki 1,5 TL dk anlamsız derecede yüksek. Aciliyetinden dolayı mağdur oldum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget