İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Tivibu Üyeliğimin İptal Sorunu.

14.01.2017 tarihinde Türk Telekom'u arayarak Tivibu ve internet hattı bağlatmak istediğimi bildirdim. Aynı gün Tivibu cihazını getirerek bağlantı yaptılar. Fakat yetkili daha gider gitmez ses ve bağlantı kesildi görüntü dondu. Ben de ertesi sabah 4441444 numaralı telefonu arayarak bu gibi sorunları yaşamak istemediğimi ve üyeliğimin iptal edilmesini istedim. Bana üyeliğimi iptal ettiklerini birkaç gün içinde de cihazı gelip alacaklarını söylediler. İlgili numarayı zaman zaman arayarak cihazı almadıklarını söylediğimde bazen üyeliğimin iptal olmadığını bazen de iptal edildiğini söylediler. En son 27.01.2017 günü aradığımda da cihazı kendimin teslim etmesi gerektiğini ve daha önce bana söylenmediği halde 100 TL cayma bedeli ödemem gerektiğini söylediler. Hiç kullanmadığım bir cihaz için bu bedeli ödemek istemiyorum ve Türk Telekom'dan şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget