İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İşini İyi Bilmeyenler Yüzünden Çektiğimiz Sıkıntı.

T.C. kimlik numarama ait 2. hattımı iptal ettirmek için Vodafone müşteri hizmetlerini aradığımda görüştüğüm kişi iptal için öncelikle paketinizden cihazınızı çıkarmamız gerekiyor dedi ve teyit işlemlerini yaptıktan sonra işlemi yaptık ve hat iptali içinde bayiye yönlendirdi. Görüşmeyi sonlandırdıktan sonra 545***40 numaralı hattıma SMS geldi paketimden cihaz çıkartıldığına dair. Tekrar aradığımda öğrendim ki özellikle 4540 olan numaramla herhangi bir işlem yapmayın dememe rağmen yanlışlıkla 4540 olan hattımdan cihazı çıkarmışlar ve 2. hattım ile alakalı bir işlem yapılmamış. Kayıtlar açıldı ses kaydım dinlendi haklı olduğum açıklandı vs. Son olarak 1-1667**2485 numaralı kaydı 28.12.2016 tarihi 15:21 açılış saati itibariyle çözümlenmesini beklemekteyim. Ancak halen kayıt sonuçlanmış değil. İvedilikle sonuçlanmasını istiyorum. 2.055 TL fatura çıktı ve ödemediğim için hattım kısıtlandı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget