İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Devam Eden Altyapı Sorunu Memnuniyetsizliği!

Altyapı sorunu İstanbul'dan işim gereği 01 Mayıs 2016 tarihinde Sakarya Serdivan yazlık V*** Mah. 4205 sk. Gökçen akar sitesi no:***/b blok d:*** adresine taşındım. Türk Telekom'dan telefon hattımı, internetimi ve Tivibu TV paketimi nakil için başvurdum. Ancak yukarıda belirttiğim adresimde altyapı olmadığı için beklemem gerektiği bildirildi. 2016 yılı sonuna kadar bağlantı yapılacağı söylendi. 2016 yılının sonunda sokağımızdan kablo döşendi. Ancak halen ne telefon ne internet bağlanabildi. 23 Ocak 2017 tarihinde Sakarya Türk Telekom müdürlüğünden bilgi aldım. Planlama müdürlüğü ödenek çıktığı takdirde çalışmanın yapılabileceğini ve ne zaman yapılacağı konusunda bilgileri olmadığını ileri sürdüler. 8 ay gibi bir zamanda hiç bağlantı tamamlanmadı. Telefon hatlarının bağlanmaması nedeniyle internetimi sürekli cep telefonumdan kullanmak zorunda kaldım ve sürekli kota aşımları yaşıyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget