İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pttcell Tarife Hataları!

Ben 2013' den bu yana kullanıcıyım ve 14 TL tarifeden 15 olana geçtim 300 MB 'dan sonra ay sonuna kadar 128 KB hızla devam etmektedir diye ibare var, 3 GB sonra 1 KB düşer diye bir şey yok, açın bakın kaldırılmış, eski tarifelerde beklenen tarife 2014 'de son bulmuş. Bende bu tarifedeydim, beni aradılar yanlış bilgilendirip aynı tarife geçiş yapacağız dediler ve beni ona geçirdiler yeni dünya mini paketi ama 300 mb sonra 3 GB kadar hız 128 KB sonra 1 kb düşüyor, tamamen hız düşüyor bende bana yanlış şöylendi dedim, konuşmalar dinlendi haklı olduğum çıktı. eski tarifenize dönüşünüzü sağlıyoruz diye aradılar ve döndürdüler ama döndüğümde 300 mb sonra 128 ay sonuna kadar olan tarifeye geçirmediler .3 GB sonra 1 kb hıza düşene geçirdiler ve sitem yenilendi,bilgi bu doğrultuda deyip beni mağdur ettiler. 4 yılık müşteri olmam bile birşey değiştirmedi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget