İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Göknet İnternet Hızından Şikayetçiyim!

Şikayet belli: İnternet hızı. 16 Mbps'ye kadar internet hızına sahip kullanıcılar 16 Mbps'yi gördüyseniz lütfen bana yazın yazın ki bende özür dileyim. Gösterildiğinden 16 kat daha yavaş internet hızı. Yani sözde 16 Mbps internet aldım fakat sürekli internet kesintisine ve hız düşüklüğüne maruz kaldım. Hem Türk Telekom'un hız testi hem de diğer bilindik bir firmanın test sonucu malum; 1 Mbps. Bakmak isteyen için internet hızı ek dökümandadır. Buraya yazılanların hiçbir sonuç elde etmeyeceğini de biliyorum çünkü bu konu hakkında yazılan şikayetler benim yazdığımla birebir aynı. Bunun için ne yapmak gerekir bilmiyorum. Tek bildiğim varsa o da bariz kandırıldığımız. Diğer ülkelerin internet hızları ile bizimki arasında dağlar kadar fark var. Kendime, ülkeme, yaşadığım yerdeki insanlara üzülüyorum. Neden iyi değiliz? Son bir not: Ticaret yapacaksanız lütfen insanları kandırmadan yapınız.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget