Öncelikli olarak interneti Superonline'dan almak istedim lakin altyapı uygun değil port talep et dediler. Türk Telekom müdürlüğüne gittim interneti bizden alırsanız port başvurusu alırım dediler ve mecburen interneti bunlardan aldım. İnterneti bağladıkları gün bana dediler ki: " abi sen santrale 3 km uzaktasın buraya net 4 Mbps den fazla gelmez haberin olsun dediler. 1 km aşağımda otelde 16 Mbps internet var bende kaplumbağa gibi internet var. İnterneti alalı daha 1 ay oldu 50 defa çağrı merkezini aradım ve her seferinde çözümsüz kaldım. Mevcut santralde değişiklik yapılırsa internetin düzeleceği bilgisi verildi lakin bir ben istiyorum diye de kimse santrali değiştirmez dediler. Tamam dedim interneti iptal edelim dedim bu sefer 400 lira çıkma bedeli istediler peki sebep ne? Sözleşme imzaladık diye kalitesiz hizmetlerinden çıkmak için 400 lira vermem mi gerekiyor. Yazıktır günahtır.
Yorum Gönder