İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Gerek Çekim Gücü Gerek İnternet Hızı Açısından Yetersizler!

Önceden V***' u kullanıyordum ve gayet memnundum, babamın kendi kafasına göre Türk Telekom'a geçmesiyle resmen sinirlerim tavan yaptı, ilk başta değil tabi kullandıkça oldu interneti açıyorum hızı, çok kötü değil ama arada sırada h çekerken kendi kendine e çekiyor, hat bazen gidiyor geliyor ve çok sinir bozucu oluyor.Arkadaşım telefondan internetini açıp laptopdan oyun oynarken ben telefonda sayfa açmasını bekliyorum, gerçekten kalite farkı diyebiliriz bence sorun telefonda değil önceden kullandığım hatta hiçbir sıkıntı yoktu.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget