İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Teleservice Fahiş Tamir Ücreti Talebi!

Hala garantisi devam eden Lenovo marka telefonumun şarj alma sorunu olduğu için Teleservice firmasına gönderdim. 3 hafta sonra bir bilgi verilmeden ücretli diye bana geri gönderildi. Zorda olsa bir muhatap bulabildim ve bana kullanıcı hatası nedeniyle 411,00 TL bir ücret çıkardılar. Bende 500 liralık telefona bu kadar vermek istemediğim için dışarıda bir telefoncuya götürdüm. Adam bana 4 saat sonra telefonu verdi ve talep ettiği fiyata inanamazsınız. Tastamam 20 (yirmi) lira. Aradaki fark insanı dehşete düşürüyor. Altın parça mı koyuyor Teleservice acaba.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget