3 yıl önce ekranı kırılan TV'nin yerine ücreti mukabilinde 22" Vestel marka LED TV'yi servis elemanları getirdi kutusunu açtı. Kutuyu alıp TV'yi bana teslim etti. İhtiyaç olmadığı için hiç kullanmadım. Bu hafta TV'yi fişe taktım ekran gelmedi. Servise başvurdum "3 yıl geçmiş bir şey yapamayız" dedi. O gün fişini prize takip kontrol etmek aklımın ucundan bile geçmedi. Ne yani sıfır kutusunda gelen TV arızalı çıkacak değildi ya diye düşünmüştüm. Ama Vestel markasına güvenmekle demek ki hata etmişim. Paramla ekranı bozuk TV yine almışım aldanmak ne kadar acı. Şimdi de yine "bu TV'nin LED'leri üretilmiyor ver parasını yenisini getirelim" diyorlar. Müşteriyi mağdur etmeyi ne kadar çok seviyorsunuz. Bu na rağmen birçok elektronik eşyam Vestel. Kullanıp bozsam amenna ama kullanmadan bozuk bir TV'ye tekrar para ödemek insanın canını ciddi yakıyor. Umarım birileri duyar ve mağduriyetimi giderir.
Yorum Gönder