İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Asus 3 Defa Servise Giden Monitör!

Hikayem Asus vh247n model monitör almamla başladı. 3 yıl garantisi olan bir ürün. 2 yıldan biraz fazla ürünü kullanmaktaydım ve sonra aniden ekranda aşağı doğru reşit çıktı ve doğal olarak ürünü servise göndermem gerekti ama Asus firmasının anlaşmalı olduğu firmalar yaşadığım yerde (köy) servis yapmıyorlardı. Ben de kendi imkanlarımla ürünü gönderdim ve tekrar kendi aracımla gidip teslim aldım. Ürün 3 defa servise gitti geldi, ilk seferde ekranda yukarıdan aşağı şeritlenme vardı, panel değişimi yapıldı ve geldiğinde ekrandan beyazlık fışkırıyordu, siyah neredeyse yoktu tekrar gidip geldi. Bu kez aynı şekilde panel değişti ama bu kez ekranın sol tarafı aşırı beyazdı siyahlar belli olmuyordu, tekrar gidip geldi yani 3. defa bu sefer de ekranın ortasında ölü piksel vardı ve 4. kez yolladım ölü piksel için, servis herhangi bir arıza yoktur deyip geri yolladı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget