İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Secure Drive Havaalanında Perişan Oldum.

İstanbul SAW - İzmir uçuşum öncesi cep telefonum ıslandı, kullanılamaz hale geldi ve kapandı. Alana gitmeden önce şirketi arayıp, Adnan Menderes'te beni karşılayacak arkadaşla nasıl buluşacağımı sordum. Siz Teras Kafeye gidin arkadaşımız sizi bulur dediler. Pegasus, bir saat rötar yapınca, gece yarısı alana indim, söylenilen kafeye gittim ama beni arayan ya da karşılayan kimse yoktu. 24 saat hizmet verdiğini söyledikleri telefonları da, " mesai saatleri dışındayız " diyerek kapanıyordu. Gece yarısını geçtiği için tren seferlerinin olmadığını öğrendim ve belediye otobüsünün son seferine binip İzmir'e geldim ama burnumdan geldi. Daha acı olan da, ertesi gün şirkete ulaştım ama beni dinlemekten uzak, şirketlerinin prensiplerini tekrarlayarak, 3 saate kadar rötarları takip ediyoruz ama siz orada değildiniz dediler ve peşin tahsil ettikleri ücreti de iade etmediler. Ayıptır.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget