İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Metem Teknoloji Danışma Siparişi Verdim  Stokta Yok Diyorlar.

Metem Teknoloji firmasına ait ürünlerden 18/01/2017 tarihinde Heider marka bir fener siparişi verdim. Sipariş sonunda ekrana siparişiniz:100001398 ve sipariş detayını görüntülemek ve takip etmek için bir sipariş onayı alacaksınız diye ayrı ayrı iki yazı çıktı. Bir gün boyunca bekledim sipariş onayı veya takip onayına dair herhangi bir mail gelmedi. Konu hakkında bilgi almak için sipariş ve bilgi hattı olan 0212 292 24 24 numaralı telefonu aradığımda ürünün çok satıldığı için stoklarda olmadığını bir hafta sonra gönderileceğini söylediler. Bir hafta sonra yani 25/01/2017 tarihinde tekrar aradığımda ise hala stoklarda olmadığını söylediler iade istediğimde ise iade yapamayacaklarını, yardımcı olamadıkları için üzgün olduklarını belirttiler ve telefonu kapattılar. Şans eseri buradan alışveriş yaptım ve çok pişman oldum yardımcı olursanız sevinirim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget