İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vatan Bilgisayar Almış Olduğum Mouse'u Geri Almıyorlar.

21.01.2017 tarihinde Vatan Bilgisayar'dan mouse satın aldım. Mouse'u iade etmek istedim. Satın alırken mouse'un vakum kısmında açıklık vardı. Fakat ben bunu önemsemedim. Ürünü kullanmadım. 27.01.2017 tarihinde Kale Center'ın içinde bulunan Vatan Bilgisayar'a iade etmek için gittim. Fakat bana vakum kısmını açtığımı bu yüzden geri alamayacaklarını ifade ettiler. Bende alırken vakum kısmının açık olduğunu söyledim. Vakum kısmı açık olan ürünü almasaydınız prosedür gereği soğuk pres açık olan ürün kati suretle geri alamayacaklarını söylediler. Alırken dikkat etseydiniz denildi. Satış temsilcisi alırken ürünü direk kasaya götürdü. Ben nereden bilebilirim? Soğuk pres baskısı açık olan bir ürünü almamam gerektiğini. Bundan dolayı iade koşulu olmadığını beni orada uyarsalardı. Koşulsuz şartsız iade olduğu söyleniyor ambalajından dolayı geri almıyorlar. Gereğinin yapılmasını arz ederim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget