İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom 3033'ten Gelen SMS ve Akabinde Yapılan Üyelik!

"13:03’de 3033 tarafından oyun aboneliğiniz başlatılmıştır"diye bir mesaj aldım. Ben bugün 13:20'ye kadar hiç cep telefonumu kullanmadım. Nasıl olur hiç tanımadığım bir numara beni üye edebilir diye müşteri hattını aradım, 16.23’te bana dönüş yaptılar. A*** Bey bu konuda hiçbir şey yapamayacaklarını belirtti ve yöneticisi Ö*** Hanım’da yardımcı olmazmış. 3033 Timwe firması 08507233016 ile görüşmeliymişim. Aradım. Sabah saat 9.00’da gerçekleşmiş üyeliğim. Bunu diyen E*** Bey fakat kendisi Timwe firması değil. Wibra diye bir firmada çalışıyor. 13:03'te üye olmuşum, bunlar ise sabah 09.00’der. Telekom'da göz yumuyor. Her yerde Telekom'u savunan biri olarak büyük hayal kırıklığı. Mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget