İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Yasal Takip Başlatmış, Mağdurum!

2010 yılında hattıma 500 TL fatura geldi ben de limiti aşmadığımı gösteren hesap dokümanlarıyla Tüketici Heyetine başvurdum. Tüketici Heyeti beni haklı buldu. Daha sonra Hakem Heyeti'nin bu kararı Vodafone tarafından mahkemeye verildi. Mahkemeden takipsizlik kararı çıktı. Buna rağmen iki yıl sonra avukatlık bürosundan icralık olduğuma dair mesajlar aldım ve mahkemenin kararını faks çekmemi istediler. Ben de faksla bu kararı gönderdim. Birkaç yıl sonra başka bir avukatlık bürosundan aynı mesajları aldım. Onlara da kararı faksla göndermek zorunda kaldım. Son olarak iki ay önce yine bir avukatlık bürosundan yine icralık olduğuma dair mesajlar aldım. Vodafone müşteri ilişkilerini aradım, durumu anlattım, bana dosyanın inceleneceğini beş iş günü içinde dönüleceğini söylediler, haftalardır bekliyorum kimse dönmedi ve hemen hemen her gün avukatlık bürosundan mesaj alıyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget