Devamlı yakıt aldığım Silivri Çekoil'den almış olduğum mazot sonrası aracımın enjektör memeleri eridi, aracım kapkara duman salmaya başladı, nihayetinde enjektör memeleri değişti ve masraf 1050 lira yazık günah el insaf ya! Ucuz diye satıp millete verdiğiniz bu zararlar size ah olarak döner beyler.Ayıptır ayıp, bu araç yanabilir ailem zarar görebilirdi. Sizi Allah'a havale ediyorum!
Yorum Gönder