İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Faturaya Yansıtılan Ceza.

Türk Telekom fatura müşterisinin. 18 Ekim'de ödemem gereken faturayı aynı gün yatırmadığımdan ayın 22'sinde Türk Telekom'dan saat 22'ye kadar faturanızı ödeyin yoksa telefonunuz kapanacaktır mesajı aldım. Saat 23'te telefon faturamı ödedim ertesi gün telefonum kapandı ve 1 saat sonra açıldı telefonuma 8 TL kapatıp açma bedeli yansıtılmış böyle bir uyarıda bulunmadan telefonuna bu bedelin yansıtılmasını istemiyor yansıtılan bu bedelin iadesini istiyorum. Ayrıca kaç kez yazdığım halde bir cevap alamadım Türk Telekom'un ilgisizliği ve görmezden gelmeyi bırakıp şikayetimi çözmesini diliyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget