İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fatura Sorunu ve Şirketin Kayıtsızlığı.

Yurt dışı dışında kullanılan numarama 729 TL, 379 TL ve 351 TL'lik fatura geldi. Ben yurt dışı paketi yaptığım halde paketimden gitmedi ve ekstra ücret yansıdı ayrıca yurt dışında Vodafone müşteri hizmetleri tarafından arandım bana bu aramanın ücretsiz olduğunu söyledikleri halde 189 TL faturama ücret yansıdı. Aylardır uğraşıyorum, müşteri hizmetlerini arıyorum, kesinlikle hiçbir şekilde bir sonuç alamadım itiraz dilekçesi yazdım, 1 ay geçmesine rağmen olumlu ya da olumsuz geri bildirim yapılmadı. Gelen faturalar büyük rakamlar, bunların kesinlikle incelenmesini istiyorum, itiraz ediyorum artık bir sonuca ulaşsın. Buradan da bir sonuç alamazsam Tüketici Hakları mahkemesine başvuracağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget