Senelerdir Türk Telekom müşterisi olmama rağmen ve aylık ücretlerini ödememe rağmen, internetimdeki sürekli olan kopmaların ne sebebini bulabildiler ne başka bir şekilde yardım ettiler. Aynı binada arkadaşım oturuyor. Binaya çekilen hat fiber optik, arkadaşım çatır çatır interneti kullanmasına rağmen ben Youtube.com' dan müzik dahi dinleyemiyorum bazen. Bir müşteri düşünün sadece akşamları iki üç saatliğine interneti kullanıyor ve her kullanmaya kalktığında internetteki kopmalarla, yavaşlamalarla saatlerini geçiriyor. Ben zorunda mıyım her iki günde bir 444 1 444 numarasını aramaya?Daha 2-3 senelik modem kullanıyorum ki kendileri verdiler. Bugün arıza kaydı için geldiler. Önceden interneti daha iyi kullanıyordum, şimdi beş dakikada bir gitmeye başladı. Hayır bir de bu kadar memnuniyetsizliğe rağmen servis gelince para istiyorlar. Bu firmadan çok şikayetçiyim.
Yorum Gönder