İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom'da Müşteri Temsilcisi Yok!

Yaklaşık 15 gün önce Tivibu sinema belgesel paketi aldım. 3 gün önce de Tivibu tarafından arandım ve kampanya dahilinde paketimi yükselttim, ancak açılması gereken spor ve belgesel kanalları halen açılmadı. Ayrıca verdikleri uydu alıcı bozuk olsa gerek durmadan donma yapıyor. Bu şikayetlerimle birlikte son 3 gündür Tivibu'yu arıyorum uzun zaman hatta beklememe rağmen bir türlü müşteri temsilcisi ile görüşme fırsatına nail olamadım, anlaşılan o ki Tivibu müşteri temsilcisi yok. Sonuç olarak full paket olmasına rağmen spor ve sinema kanalları kapalı. Tivibu'ya üye olduğuma çok pişmanım. Muhatap bulamıyorum. İlk fırsatta hemen iptal ettireceğim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget