Daha önce yazdığım şikayete binaen Buderus müşteri temsilcisi beni arayıp yaşanan sorun için özür diledi ve şikayetin çözümü için servise yönlendirdi. Servisi aradığımda daha önce gelmiş oldukları için bu defa geldiklerinde gerekli görülürse parça değiştirilir ve sizden 150 lira alınır, kabul ediyorsanız gelelim şeklinde bir teklif sunuldu. Bu kombi alınalı çok kısa süre oldu ve diğer şikayetlerde de okuduğum üzere yoğuşmalı kombilerin su ısıtma sorunu var. Aynı problem sebebiyle yazılmış bir başka şikayette de tesisat sorunu ileri sürülmüş ancak tesisatta sorun olmadığı tespit edilmiş. Bu konuda ilgili kombilerin incelenmesi ve müşterilere rapor verilmesi gerekiyor. Biz de böylece yasal haklarımızı kullanabiliriz.
Yorum Gönder