İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ahi Evran Hastanesi 85 Yaşındaki Hastamı Muayene Ettiremedim.

Bugün Ahi Evran Hastanesi'e 85 yaşındaki anneannemi kalp doktoruna götürdüm. Doktor bey bakıp bizi bir de dahiliye doktoruna gözükmemizi söyledi. Ben de anneannemi alıp sıra almaya gittim ve hasta kayıttaki personel doktorun sıra vermediğini söyledi. Nedenini sorduğumda çok fazla olduğunu söyledi belki rica edersem bakabileceğini söyledi ben de doktorla konuşmaya gittim derdimi anlatırken şu an bakamam sıra vermiyoruz çık dışarı dedi ben de çıktım. Anneanneme durumu anlattım anlamadı. Çünkü çok kötüydü arabayla taşıyorduk dedi ki beni içeri sür bir de ben konuşuyum. Ben de rahatlasın diye sürdüm ve içeri girdik. Dedim ki durumu bir de anneanneme izah eder misiniz? Yok dedi ben sana durumu izah ettim bide ona izah edemem kovar şekilde simdi dışarı çıkın dedi ben de çıktım. Dolayısıyla hastamı muayene ettiremedim. Beni kovan doktor N*** e*** b***.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget