İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

THY Kar Yağışı Nedeniyle Açığa Alınan Biletimin Yerine Bilet Alamıyorum!

07.01.2017 tarihinde kar yağışı nedeni ile THY tarafından uçuşlar iptal edildiği için Kütahya Zafer'den Atatürk Havalimanına gidiş dönüş biletlerimiz THY tarafından açığa alındı. 18.07.2017 tarihinde biletleri 28.07.2017 tarihinde kullanmak üzere THY müşteri hizmetleri ile görüştüm ve işlem tamam denmesine karşılık check-in işlemi sırasında problem yaşandı. Yine THY müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen 10 defa sorunum çözülemedi ya da bir çözüm getirilemedi 8 saat sonra uçuşum var ama ama müşteri temsilci güncelleme var bekleyin diyor. Dosya oluşturuldu TK211923 THY güncelleme yapmak bu kadar mı zor kendi iptal ettiğiniz bileti yeniden oluşturmak bu kadar mı zor? Acil kelimesi müşteri memnuniyeti bu kadar mı kolay sizin için. Çözüm için müşteri hizmetleri neden bu kadar yetkisiz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget