İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bets10.com Kazandığım Oyunda Paramı Yatırmadılar.

22.01.2017 tarihinde Darussafaka-Zalgiris maçında canlı bahisten 750 TL kazandım. 2226849217 numaralı kuponum kazanmasına rağmen hesap bakiyeme önce para yatırıldı daha sonra teknik bir arıza olmuştur denilerek kazandığım para hesabımdan geri çekildi. Müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim, teknik bir arızadan dolayı kuponunuz geçersizdir cevabı aldım. Bende bunu beni bağlamayacağını eğer kupon gelmemiş olsaydı da paramın bana aynı şekilde iade edilip edilmeyeceğini sordum. tabi ki de cevap alamadım. Bu şekilde 3-5 kuruş için kendi güvenlerini sarsıyorlar. Bu olaydan sonra Bets10 sitesine güvenim kalmamıştır.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget