Yanıltıcı bir galericiden kandırılarak aldığım 2003 Volkswagen transporter t4 2.5 tdı aracın her yerini değiştirdim, baskı balata, volan, şanzıman, çıkma hava akış metre vs. Turbo yenilendi araç devir almıyor, nefesi kesiliyor adeta. Sensörleri bozuk diyorlar, bilgisayara bağlanan yer çalışmıyor (o. b. d), ustası yok ey Almanya bu aracı hurdaya mı atayım? Doğuş Oto bir kablo kopuk olsa tesisat değişir bizde diyor, hem de fahiş fiyata. Yakacağım aracı yardım edin.
Yorum Gönder