Müşterisi olduğum Akbank Mart 2017' de kredi kartımdan iznim ve bilgim olmadan yıllık kart ücreti adı altında 107 TL kesmiştir. Bu ücretin herhangi bir yasal dayanağı olmadığını ve kredi kartını gönderirken herhangi bir ücret ödenmeyeceğini söyleyerek şahsımı ikna etmişlerdir. Kesilen bu ücretin tarafıma iadesini istiyorum. Yasal haklarımı kullanmaktan çekinmeyeceğimi, ayrıca bankanızla çalışma konusunu gözden geçireceğimi bilmenizi isterim.
Yorum Gönder