İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Yüksek Fatura Tutarı Yansıtıldı Mağdur Edildim

27.02.2017'de Vodafone'dan gelen bir mesajda 620 TL ara ödemem olduğu bilgisi tarafıma geldi. Hemen müşteri temsilcisini aradım güncel faturamın 719 TL olduğunu söyledi, fatura detayı hakkında bilgi almak istediğimde fatura kesim tarihinden sonra bu bilgiyi paylaşabileceklerini söylediler (fatura kesim tarihimde 28.02.2017). Faturam kesildikten sonra aradığımda ise fatura detayları hakkında bilgi paylaşımında bulunamayacağını 3-5 gün sonra bilgisini verebileceğini söylediler. Ben girdiğimde internet sitesinde fatura detayını görebiliyorken, benim de bu bilgiye ulaşamayacağımı iddia ettiler. Faturaya itiraz etmek istediğimde, şikayet formu oluşturamayacaklarını söylediler. Yetkili biriyle görüşmek istediğimde bağlamadılar. Genel müdürlüğün telefonunu bulup aradım oraya da saatlerdir ulaşamıyorum. Gelen faturayla ilgili mağdurum, mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget