İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Talas Belediyesi Kayseri Esnafından İşgal Parası Diyerek Esnaftan Para Alınıyor.

Kayseri Talas Belediyesi esnafından işgal parası diyerek 10 bin 20 TL senelik kira istiyorlar, biz esnaflar olarak mal sahiplerine kirayı zor ödeyerek geçimimizi zar zor sağlayarak hayat mücaledemizi vermeye çalışırken bir de belediyenin bize vermiş olduğu 2.kira bedeli biz esnası zor durumlara sokmaktadır. Durum bu ilgilileri göreve davet ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget