Benim bir talebim olmadan Vodafone bana mesajlar atarak o tarifeden çıktınız bu tarifeye geçtiniz gibi mesajlar çekip. Sonrada güncel faturamın 118 TL olduğunu söylediler. Hem kontörlü hattımdan faturalıya geçeyim diye diller döküp sonrada bir güzel kandırıyorlar. Bu nasıl bir saçmalıktır çözemedim. Ayrıca müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışıyorum ama muhatap olacak kimse karşıma çıkmıyor. O tuşa baş bu tuşa bas.
Yorum Gönder