İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Vıdeo-Sinema Servisine Üye Olmuşuz

Video-sinema servisine abone olmuşum. hem de benim adıma olan iki hata. Bende oğlumda abone olmadık. Bunlar insanları mağdur etmeye kalkmış. Hakkımı sonuna kadar arayacağım. Bir ay içinde hem oğlumun faturası hem benim faturam 56 TL fazla geldi. Yani sadece bizim evden 112 TL kullanmadığımız halde para kazandılar. Allah bundan sorumlu olan herkese soracak inşallah. Hakkımı geriye vermenizi istiyorum bilginize...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget