Bir virüs ve ya herhangi bir reklama tıklayıp ardından abonelik maili gönderip 14 TL fatura bedeli yansıtılacaktır mesajı ile karşılaştım. İlgili tutar faturama yansıdığı takdirde yasal olarak her şekilde peşinizde olacağım. İlgili aksaklığın derhal düzeltilmesini istiyorum...
Yorum Gönder