İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Üzerinden Aldığım iPhone 5S.

Vodafone Üzerinden Aldığım iPhone 5S.

Vodafone üzerinden aldığım iPhone 5S markalı cihazımın faturasını mücbir nedenlerden dolayı 2 ay geç ödedim ama şu an düzgün bir şekilde ödemekteyim. Bu kampanyadan bu nedenden dolayı çıkartılmışım ve önümüzdeki ay benden 1650 lira toplu ödeme yapmam isteniyor. Bu dönemde bana hiçbir bilgilendirme mesajı gelmedi ve ödeyecek durumum yok.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget