İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

THY Bagaj Hasarı Ödemesi Hakkında.

THY Bagaj Hasarı Ödemesi Hakkında.

22/02/2017 tarihinde İstanbul Erzurum uçuşunda Samsonite marka bavulum zarar gördü ve bununla ilgili havalimanında tutanak tutuldu. THY tarafından bana "bavulu tamire götürün, tamir faturasını bize gönderin, tamir olmuyorsa tamir olamaz raporunu gönderin zararınızı karşılayalım" dendi, dediklerini aynen yaptım, bavulun tamir olamayacağı raporunu aldım (raporda bavulun güncel bedeli de gösteriliyor), THY bagaj müdürlüğüne gönderdim. Kabul etmediler, satın aldığım zamanki faturayı istediler, (bu arada bavulu alalı 3 yılı geçti, faturamı kalır, satıcıdan alabilirsiniz denilebilir, satıcıya da ulaşamıyorum) fatura veremeyince işi yokuşa sürmeye başladılar, 1100 liralık bavul yerine 50 liralık bavul verip geçiştirmeye çalıştılar, zararımı tazmin etmiyorlar. Parasından ziyade, bu tutumlarından dolayı mahkemeye veriyorum. Bagajımı ve bana önerilen bagajları da görsellere ekledim, yorum sizin.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget