12 aylık taahhüdü aylar önce tamamlanan hattımı, başka bir operatöre aktardım. Sevgili Vodafone sağ olsun madem gidiyorsunuz, bu da size bizden hatıra şeklinde 2 katı (normalde 45 TL olan aylık ücret, son gelen fatura 101 TL) olarak tarafıma ödetilmek zorunda bırakıldı. Aynı durum eşimin hattı içinde geçerli, aynı şeyi ona da yaptılar onu hiç katmıyorum. Neyse müşteri hizmetlerini aradığımda bir laf çevirmeler, yok sistemde hatalar falan. Ekte ileteceğim görselde bir müşteri hizmetine 20 dakikadır bağlanmaya çalıştığımı, ancak kötü müzik sayesinde sinir hastası olduğumu belgelendirmek isterim. Açıkçası evdeki Vodafone Net'i de kapatmaya karar verdim. Vodafone bu yanlışından dönmezse sosyal medya üzerinden de bu sorunu tüm arkadaşlarımla paylaşacağım!
Yorum Gönder