Bundan 2-3 ay önce evime internet bağlatmak istedim. Vodafone ekibi üstüme 2 tane üyelik açmış ve üyelikler birbiri ile çakıştığı için interneti kullanamadım. Vodafone buna rağmen bir de fatura talep etti, ödemedim. Şimdi 20.02.2017' de F** A** adına üyelik açtırdık, fakat bir türlü 15 gündür bir internet bağlanamadı. 5- 6 kere çağrı açıldı, aciliyetini belirtelim ''yok kaybetmek istemeyiz sizi'' gibi kelimeler söylüyorlar bir de. İnsan utanır bunu söylerken. Birde 16 gündür bağlayamadıkları internet için 15 gün geçtiyse modem geri alınmaz diyor. Tam fiyasko bir firma, başka söylenecek hiçbir şey yok.
Yorum Gönder