İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Sözde Vergi Kesintisi

Şubat ayı itibariyle Vodafone'den diğer operatöre geçiş yapmış bulunmaktayım. Son dönem faturası 26 TL gelmesi gerekirken 44,6 TL fatura gelmiştir. Sözleşmem bittiğinde Vodafone'yi arayıp özellikle sordum Şubat ayı itibariyle farklı bir fatura çıkar mı diye "hepsi 26 TL dışında hiçbir ücret ödemezsiniz" dediler ses kayıtlarımıza bakılabilir. Müşteri hizmetleri gerekli şekilde yardımcı olmadı devletin vergi kestiğini söylüyor. Bana bunun iptal edilirse şu kadar para kesilir diye operatör bilgilendirme yapmadı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget