2 yıldır Vodafone Net abonesiyim. Taahhüdüm biteceği için 2 haftadır arayıp yenilemek istiyorum. Çağrı merkezi çalışanları biz sizi arayacağız siz arayınca yenileyemiyoruz diyerek başından savıyor. Taahhüt sürem bitti ne arayan ne soran var. Tabi bu durumda bana indirimsiz fiyattan fatura kesecek. Kendilerini kınıyorum ve bu durumu düzeltmezlerse mahkemeye vereceğimi ve ses kayıtlarımı dinleteceğimi bilmelerini istiyorum.
Yorum Gönder