S****'dan aldığım internetim Türk Telekom'un altyapı vermemesi nedeniyle 1 aydır bağlanamıyor. S*** ile görüşüyorum sorun Türk Telekom kaynaklı diyorlar. Apartmanımızda bir çok dairede internet varken ve daha 1 ay öncesine kadar bende aynı dairede internet kullanıyorken neden şimdi destek verilemiyor ya da bu destek yavaşlatma politikasına gidiliyor anlamış değilim. Nedir bu etrafımızdaki kuruluşların hak yeme politikaları. Gizli bir amaçlarımı var anlamış değilim. 1 ayda düzelmeyen altyapı neymiş çok merak ediyorum.
Yorum Gönder