2 hafta önce modem arızasından dolayı. Vodafone yetkililerine modem arızası için aradım kayıt açtılar fakat o gün bugündür. Hiçbir ekip gelip sorunumu kontrol etmedi. Her gün arıyorum aynı cevabı veriyorlar kaydınızı alıyorum en kısa zamanda gelecekler - ben internet kafe işletmecisiyim en kısa zamanda yapılması lazım bu konuda şirketin değerlendirilmesini istiyorum.
Yorum Gönder