Geçtiğimiz Temmuz ayında her ay 80 TL gelen faturam bir anda 417 TL geldi. Otomatik ödeme talimatı ödemeyi gerçekleştirdikten sonra fark ettik durumu. Geldiler sayacı söküp teste sokacaklarını ve paramı iade edeceklerini söylediler. Bugün tam 8 ay geçti. Haftada bir arıyorum abone numaranızı verin efendim biz sizi yarın arayacağız. Bu sayaçla ilgili belgeleri dün göndermişiz sizi arayacaklardır efendim... Yalan dolan. Ben böyle bir saçmalık görmedim. Nerede bu devlet, yasalar yok mu denetleyecek?
Yorum Gönder