Vodafone'dan almış olduğum internetin yanında verilen modem arızalandı,müşteri hizmetlerini aradım durumun binadaki altyapıdan olduğu söylendi fakat cihazın kendi kendini kapatması altyapıyla alakası ne dediğimde yeterli bir cevap verilmedi,2 yıllık sözleşmemden geriye 5 ay kaldı ve o zaman iptal etmek istiyorum dedim cayma bedeli olarak 400 450 lira bir bedel ödersiniz dendi ben interneti hiç kullanmasam sözleşme bitene kadar zaten 260 liralık fatura ödeyeceğim dedim bilemem onu cayma bedeli bu kadar gibi laflar kullandı müşteri hizmetleri ve görüşmeyi bitirdik ama 5 ay sonra arayacaksınız sözleşmeyi uzatalım diye o zaman bende bilemem orasını derim.
Yorum Gönder