İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İnternette Kopmalar Yaşıyorum.

Ben sezer topal TTNET kullanıcısıyım internetimde sık sık kopmalar yaşıyorum teknik destek aldım yine aynı senede 500 sefer sizi arıyorum sorunumu çözmüyorsunuz. Benimle dalga geçer gibi konuşuluyor sorunum çözülmeyecekse neden TTNET kullanıyorum. Böyle kurumsal firmanın böyle çalışanları olması utanç verici. Sorunumu çözün ya da iptal edin Türk Telekom genel müdürlüğüne de şikayet edeceğim böyle saçmalık görmedim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget