İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net İnternetimi Dondurduğum Halde Cayma Bedeli Cezası Geldi.

Ekim 2016 tarihinde Vodafone Net'i kapatmak için başvurdum. Karşıdaki bayan kapatmayalım hiçbir ücret almadan donduralım Mart 2017 yılına kadar dedi tamam dedim. Bu arada kapatırsam ne kadar cayma bedeli gelir dedim 150-200 TL'dediler bu ses kayıtlarında mevcut. 8 Mart günü bir fatura iletildi 703 TL cayma bedeli. Ben kapatın talimatı vermeden arkadaşlar kapatmış. 200 TL gelecek cayma bedeli 700 TL. Bu haksız kazanca bu modern zaman haramilerine dur diyecek bir Allah'ın kulu yok mu? Merkez donduruyor. Müşteri hizmetlerine ulaşılamıyor. Fatura merkezi hamuruna kadar geçiriyor. Reva mı bu bize sesimizi duyan olmayacak mı artık?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget