İnternet sitelerindeki ürünün fotoğrafına güvenerek bot siparişi verdim ürün indirimdeydi, gelen botun rengi sitedekini anımsatmıyordu bile üstelik kalıpta ayağıma dar geldi. Değişim istediğimde bana olabilir fotoğraflarda efekt uygulanıyor rengi açık çıkmıştır, indirimli ürünlerde maalesef değişim ya da iade yapamıyoruz" dediler yani sattık mı sattık gerisi bizi ilgilendirmez ticaret ahlakı, her ne olursa olsun tüketici haklarında ilk 14 gün içinde cayma hakkı vardır ama kendileri o hakkın üzerine yatan bir firma, bir de sevk irsaliyesiyle ürün gönderiyorlar. Büyük ihtimal vergi kaçırmak için internet satışlarında fiş fatura kesilmiyor.
Yorum Gönder