Bu firmaya üye oldum. 16 Mbit'i 3-4 Mbit olarak aldık aylar sürdü. Kablo değiştirdim kavga-dövüş. Getirdikleri en ucuz en ince kablo döşeyen adam bile abi bu kablo 2-3 aya parçalanır dedi. İçeriden de değil çatılardan dışarıdan döşedi ve parçalandı. Kendim Cat6 kablo ile baştan başa döşedim. Hızımı 11 Mbit'e çektirene kadar 1-2 ay daha uğraştım. Şimdi hızımı 32 Mbit'e çekeyim 11-11.5 Mbit olan gerçek hızımı 20 Mbit'e çıkarayım diye uğraşıyorum. Müşteri hizmetlerindeki bayan teknik desteğe haber vermekte teknik destek ise ben sordum sizin orası 16 Mbit deyip gelmeye sistemi kontrol etmeye bile gerek görmedi. Adamlar işi iyi biliyor biri ilgileniyorum ayağı biri yok olmaz ayağı oh ne güzel kullanıcı kuzu kuzu faturasını ödesin. Müşteri hizmeti 32 Mbit max hız görüyor da teknik ekip görmüyor. Şaka maka 10 aydır da 60 60 ödemişim. 14 ay daha ödemek zorundayım.
Yorum Gönder