İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Gazi Mustafa Kemal Devlet Hastanesi Randevu Saatlerine Uyulmuyor.

İnternetten randevu alma sistemi çok iyi düşünülmüş bir sistem olmasına karşılık uygulama konusunda problem yaşatıyor. Tüm işlerimizi randevu saatine göre ayarlıyor olmamıza rağmen randevu saatimin üzerinden 35 dakika geçmiş olmasına karşılık hâlâ içeri alınmadım. Ayrıca Dr. Ş.D'in hastalara davranış tarzının doktorluk etiğine uygun olmadığını düşünüyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget