İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone 'un Müşterilerine Vermediği Önem

Vodafone 'un Müşterilerine Vermediği Önem

24 ay boyunca kullanmış olduğum Vodafone mobil data hattımı Kasım 2016 ayı sonrasında taahhüdüm de bittiği için kapattırmak istedim. Konu ile ilgili defalarca müşteri hizmetleri aramama rağmen, Vodafone cep merkezlerine giderek kapattırma işlemlerini yapmama rağmen hala hattım kapatılmadı. Hattım Kasım 2016 ayından itibaren kısıtlanmış. Tam kapatılmadığı için o aydan beri devlete ödenmesi gereken vergiler tarafıma Vodafone tarafından fatura edilmiş; Aralık - Ocak -Şubat ayları için. Vodafone' a yazdım durumu. 10 iş günü sonra yazı ile geri döndüler. "mağduriyetinizi anlıyoruz, bu tutar hesabınıza aktarılmıştır. Vodafone cep merkezine giderek hattınızı kapatabilirsiniz" diye. Bilmem kaçıncıya cep merkezine gittim. Oradaki çalışanlara gösterdim bu mesajı. Biz size şu an böyle bir ödeme yapamayız, hattı kapatmak istiyorsanız ödemek zorundasınız dediler. Onu da ödedim ama hala hat kapanmadı.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget